Reparatieverzoek
Heeft u een reparatieverzoek? Kijk dan eerst in het Onderhouds-ABC wie er verantwoordelijk is voor de reparatie: u of Helpt Elkander.
Meldingen van kapotte straatverlichting, beschadiging aan de weg, problemen met riolering, rotzooi op straat of bijvoorbeeld een kapot speeltoestel, doet u bij de gemeente.
Reparatieverzoek indienen
U kunt online een reparatieverzoek indienen
Met dit formulier meldt u een reparatieverzoek. We gebruiken uw gegevens alleen om op uw reparatieverzoek te reageren. Zie ook onze privacyverklaring.
Telefonisch een reparatieverzoek melden
Op maandag tot en met donderdag kunt u uw reparatieverzoek telefonisch aan ons doorgeven. Tussen 8.30 en 9.30 uur via telefoonnummer (040) 283 45 08.
Spoedeisende reparatieverzoeken
Een probleem dat met spoed moet worden opgelost, zoals een lekkage of volledige stroomuitval, geeft u het beste telefonisch aan ons door. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week via het telefoonnummer: (040) 283 45 08. Is ons kantoor gesloten, dan krijgt u een medewerker van Alert Service aan de lijn. Als het nodig is, stuurt die de aannemer aan om het probleem te verhelpen.
De volgende reparatieverzoeken meldt u rechtstreeks bij het uitvoerende bedrijf
- Storingen aan cv-installatie: Breman via telefoonnummer (0900) 821 21 74
Tips om de storing zelf op te lossen - Glasschade: Glascentrale Isorama BV via telefoonnummer 06 547 576 94 of 06 421 152 28
Voorwaarden die bij de glasschadeverzekering horen - Rioolverstoppingen: C.O.R. Rioolontstoppingsbedrijf via telefoonnummer (040) 283 60 43
Tips om een verstopt riool te voorkomen
Als het reparatieverzoek is afgehandeld, ontvangt u per e-mail een vragenlijst
We zijn benieuwd of u tevreden bent, wat u goed vindt gaan of wat juist anders of beter kan. Het onafhankelijk onderzoeksbureau MAGIS onderzoekt dit voor ons. Wij gebruiken de resultaten om onze dienstverlening te verbeteren.